fredag 24 februari 2012

Äntligen har den underbar lampan hittat hem hit!

I går var vi på en miniutflykt till underbara Boningshuset i Teckomatorp. Ett varmt och harmoniskt välkomnande möttes man av när man öppnade dörren. Lugn miljö med mysigaste och trevligaste ägarinnan och fullt med alla underbar märken och inspiration. Tine K, Greengate, Ib Laursen, Bloomingville, Nordahl och många fler. För att inte tala om Tolix stolarna som är en ögonfröjd bara de. 



Så hängde den där och bara väntade på mig, den underbara taklampan från Tine K Home som vi letat efter så länge.





Så efter ett härligt besök med en härlig känsla och inspiration i kroppen åkte lampan med oss hem i bilen. Nu hänger den över soffbordet och sprider en ombonad, mysig stämning.


Boningshuset får verkligen högsta betyg på utflyktsmål och jag rekommenderar varmt ett besök där. Nu längtar jag efter fredagskväll och mys vid soffan under skenet av vår nya lampa :)

Jag önskar er alla en underbar helg!
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Den vill jag också ha!!! Underbart vacker lampa :)
Hade de fler på Boningshuset?

Ha en härlig helg!
kram Ida