torsdag 20 oktober 2011

Living and Room...

För några dagar sedan var jag borta hos min söta frissa. Hon är verkligen supergo och sprudlar verkligen, härligt!

Det är så avkopplande att sitta där, njuta av en kopp kaffe och bläddra i lite tidningar. Denna gången tittade jag lite extra länge och mycket i en tidning. Nämligen Living and Rooms katalog. Ett underbart företag som har homeparties  där man kan köpa söta inredningsdetaljer. Man bokar tid med en värdinna, samlar ett gäng kompisar och så kommer hon och visar sakerna. En mysig och trevlig stund!



Söta lyktor och ljus men även underbar burkar och vackra saker till såväl kök som vardagsrum.



Nu ligger det minsann en liten beställning från mig och jag väntar med nyfikenhet på vad som kommer ;)


Dessa fina lyktor ger ett vackert och varmt sken och är lätta att placera.


Detta lilla fågelhus är bara helt underbart och klart att även våra små vänner ska få ett fint hus att njuta av.

Kika in på deras hemsida och varför inte boka in en liten mysig och trevlig stund med vännerna :)

Ha ett fint slut på veckan!
Kramar

1 kommentar:

Liza sa...

Va roligt att du oxå hittat dom!
Visst har dom mycket fint!
Har haft ett antal partyt här hemma, tycker det är ett roligt sätt att träffa sina vänner!

Trevlig kväll!

Kram Liza