fredag 18 mars 2011

For Japan with love...

Verkligen i våra hjärtan....Alla små, stora, gamla och unga...

For Japan with love

Man kan inte sluta tänka på alla som blivit så fruktansvärt drabbade av dessa naturkatastrofer och bröllopsmagasinet Utterly Engaged startade denna insamling-
For Japan with love.

Som lärare och förälder kan jag inte låta bli att  lämna mitt hjärta till alla de små barn som mist sina föräldrar och även till alla sörjande föräldrar. <3



Ha en fin fredag och glöm inte skicka en tanke till Japan with love!

Kramar till er alla

2 kommentarer:

Mitt Lantliv sa...

Ja, stackars alla offer i Japan. Man får vara glad att man bor i Sverige en dag som denna.
Tyckte synd om mig själv idag när jag vaknade upp med 3 dm ny snö utanför fönstret, men det finns ju dem som har det värre :)

Trevlig helg!

Kram Sophie

Elin sa...

Hej!
Det är verkligen synd om de som bor i Japan. Tänk så många som de aldrig kommer att hitta.

Ha en fin dag och trevlig helg!
Kram Elin