torsdag 4 november 2010

Godmorgon

Morgonmys..


För andra dagen i rad vaknade jag av ett blinkande fordon som kom brummande utanför fönstret och sopade bort alla löv från gatan. Kan knappt bli mer höstrusk än så men vi fortsätter mysa inomhus med tända ljus och en sprakande brasa. 

Tänkte förgylla min dag med att åka till Borgeby Kids&Friends idag och spana in alla underbara prylar. Undrar vad som får följa med mig hem? Just nu tycker jag att fåglarna verkar vara motivet här hemma och igår när jag gick och tittade hittade jag hur många som helst. Lite rofyllda och oskyldiga är de väl. Får väl se vad som åker med hem ;)

Min turkosa ljusstake från Rice
Kram på er så länge!

5 kommentarer:

Jonas sa...

Så fint du gör det!

Våga njut av livet för att du kan och vill sa...

Du är ju ett proffs.... vad sägs om att sadla om... : )) kramisar

Anna Ekberg sa...

:) ååå vad glad jag blir :) vilken komplimang, tack !! Inredning är min passion. Tycker verkligen att miljön är superviktig så att man trivs.
Kram

J sa...

jag vill ha ljusstaken, så galet fin. Finns den att köpa någonstans hos er? Miss u babe. Kram

Anna Ekberg sa...

Tror den finns i trakterna. Lovar kolla upp det och spana in vart man kan hitta den tills ni kommer ner :)
Saknar dig med vännen, supermycket!!
kramar <3