måndag 7 februari 2011

En doft av sommar och nystruket...


När man städat och fixat och äntligen slår sig till ro vid bordet känns det extra skönt och mysigt att tända ett gott doftljus. I dag sprang jag på detta underbart doftande ljus från Klockargården. Måste berott på texten "Den vita trädgården" som gjorde att jag föll för det och var tvungen att lukta. Nu sprider sig en underbar doft i mitt kök av sommarblommor och nystruket.


Det finns många underbara doftljus och många dofter som passar oss olika bra. Men alla ger oss en känsla, en förnimmelse och kanske en längtan. För mig är det även viktigt att ljuset är vackert att titta på och att det tilltalar mig rent estetiskt.
Nu ska jag njuta vidare av en härlig eftermiddag med min nyfunna vän i tidningshyllan ;)


Här finner man många fina idéer att göra själv men även reportage från mysiga hem och vrå.

Ha en fin kväll!
Kramar

2 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag köpte tidningen igår men har inte hunnit kolla mer än framsidan än.... den ser lovande ut! :)

Önskar dig en skön kväll! Kram Marie

Anonym sa...

Så härligt med nya tidningar! Den ser bra ut på framsidan :) Ska kolla efter den i affären .

Ha en mysig kväll o njut av de goa dofterna :)

kram
Ida