onsdag 2 februari 2011

Min nya myshörna...

Äntligen har jag fått en egen liten myshörna i soffan. Efter ett besök i den mysiga butiken Blomsterkompaniet idag, kom jag hem med denna söta pläd från Green Gate. Passar perfekt med till de gröna kuddarna och de vita Petunia-kuddarna från H&M Home.


Plädar är så mysiga och användbara, såväl på sommar som vinter och ute som inne. Med ett vackert tyg kan man förvandla lite stela och tomma platser och få en ombonad och varm känsla. Svepa dem runt sig och njuta av. När man tröttnar på dem kan man byta ut dem och få en annan känsla och stil. Plädar kan man ha till så mycket och på många ställen i hemmet. 

Sen blev jag extra glad när jag upptäckte att min sylåda ingick i samma serie och har samma vackra blomstermönster. Det tycker jag är extra kul med Green Gate, att man kan hitta både tyger, burkar och andra söta saker i samma serie.

 
I kväll ska jag njuta av en god kopp te här i min nya hörna.
Ha en skön kväll!
Kramar


ps. Kika in på Jeanettes, som har butiken Blomsterkompaniet, vackra blogg och njut ;)

6 kommentarer:

Liza sa...

Så fin o mysig hörna!
Gott med te!

Ha en trevlig kväll!

Kram Liza

Våga njut av livet för att du kan och vill sa...

Härlig myshörna.... mysiga kuddar ett måste... Ha en skön kväll på dig

Anna Ekberg sa...

Absolut, det är så härligt med mysiga kuddar och plädar så man kan krypa upp och ha det skönt :) Känns mer ombonat :)

Ha en fin kväll ni med :)
Kramisar

Anonym sa...

Jaaaaa...superhärligt!! Njut av din fina hörna :)

Kram
Ida

Jeanette Hornbeck sa...

Godkväll!
Vad fint det blev:-)
Inser nu att det var 3 veckor sen jag bloggade, oops!
Kram Jea

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det är så fint det där skåpet! Det var Johans morfar som ägt deras skåp..
Charmigt med möbler som har en historia..

Hoppas du har en bra dag! Kram Maria