måndag 31 januari 2011

Ord som talar till en...

Har ni sett dessa  underbara vepor från Cecilia och Idéateljén ? Vackra ord och budskap som talar till en och får en att känna, minnas och längta. Vepor i all sin enkelhet som skapar stilfulla underbara konstverk.



Jag kan vara rätt kräsen med vad jag sätter upp för tavlor eller konstverk på väggarna och är noga med att jag gillar dem, att de passar in och känns harmoniska med övriga hemmet. Dessa vepor är så vackra så de skulle gärna få pryda mina väggar och de skulle verkligen vara en ögonfröjd. Den med fjärilar är ju helt underbar men även de andra med enbart texten. Vet att de finns hos bland annat Blomsterkompaniet, Hem och Hav och Holken som ligger i närheten. 

Så vacker att pryda köket med...


Är helt förälskad i dessa vackra texter och precis som texten ovan talar om; låt era hem skina för er så att ni njuter och känner harmoni.

Nu ska jag njuta vidare av dagen och hoppas ni gör likaså!
Många kramar

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vad fina dom var!! Tack för tipset om dom :)

Ha en härlig kväll! Kramen Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vovven mår lite bättre. Hon har fått smärtstillande och klåddämpande salva i örat.. Har genast gett resultat!
Stackars liten, man vet ju hur ont det gör i öronen :(

Kramar Maria