onsdag 12 januari 2011

Happy...

Just så, Happy, känner jag mig när jag ser dessa små lökar spreta upp, vita och gröna.





Dessa söta tecken på att våren är på intåg, om än det dröjer, pryder min flygel och jag ser dem hela kvällen från soffan. Glasen köpte jag för några år sedan i Stockholm och jag vet egentligen inte omd e var tänkta som glas att dricka ur eller att ha värmeljus i. Men de får fungera som lite vad som. Stenen med texten gör mig verkligen glad. Har sett dem på bland annat Village i Malmö och vet att de finns i lite olika affärer.



Den fina runda vasen med syrénkvisten i kommer från underbar Ting Ute och Inne i Trelleborg. En favoritaffär där man hittar allt från utemöbler och konstverk till kläder och inredningsdetaljer. Men framför allt har de otroligt fina krukor och arrangemang i dem. 

Ha en fin kväll och njut!
kramar till er alla

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Härliga vår bilder du bjuder på.
Skulle vilja ha lite vår blommor hemma, men har inte kommit till blomaffären ännu :)

Ha en härlig dag! Kramar Maria

Liza sa...

Åh så söta små glas med pärlisar i!
Riktigt fint!

Ha det bra!

Mvh Liza