tisdag 25 januari 2011

Med längtan...

Idag bjuder jag på lite härliga bilder från Ib Laursen med längtan efter vår. 
 Vackra vita lyktor att pryda både hem och trädgård med.
Lyktan på väggen är verkligen fin och jag kan tänka mig ett par på vårt staket bakom trädgårdsmöblerna. Pratade med flickan i blomsterbutiken förra veckan just om picknickkorgar och hur mycket mer känsla det blir om man packar en korg eller om man stoppar ner allt i en påse. Korgen kan man ju dessutom använda till annat mellan varven, som att gå och handla frukt på torget.
Det glädjer mig att de fortfarande har kvar sina underbara skålar och att de även finns i olika storlekar.


Denna söta byrå måste jag ju spana efter, den hade passat perfekt i vår lilla hall :) 
Ni får hålla ögonen öppna i alla små söta inredningsbutiker efter vårens saker från Ib.

Nu ska jag sova vidare och kurera mig från den tråkiga febern.
Ha en fin dag!
Kramar

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Är du fortfarande sjuk? Eller har du insjuknat igen?

Indiska? Sockorna :)
Dom är så sköna!

Hoppas du kryar på dig snart! Kramar Maria

Anna Ekberg sa...

Nä det var ett tag sedan jag var sjuk, mina småttisar var sjuka förra veckan och nu är det tydligen min tur. Feber är verkligen inte min grej, usch det är trist.

Ja sockorna är Indiska :) hihih, håller helt med klara favoriter.

Ha en bra dag och tack! Ska kurera mig!

kramar

Liza sa...

Oj så mycket fint!
IB är ett av mina favoritmärken!

Krya på dig!!

Kram Liza