torsdag 13 januari 2011

Ledreborg Slott i Danmark...

I väntan på våren kan det vara mysigt att planera lite utflykter och ha något att se fram emot. För alla som älskar inredning, blommor och kombinationen av gamla ting blandat med nya är detta utflyktsmål ett måste. Ledreborg Slot i Danmark anordnar varje år en livsstilsmässa i deras gröna, vackra slottspark.
Parken fylls av vita tält och vackra ting. Alla de underbara inredningsmärkena kan man hitta där i de små vita tälten som de olika butikerna hyrt in sig i. Man hittar även fantastiska blommor; hortensior, gammaldags rosor, pioner, pelargoner och många fler.




Jag tycker det är lika underbart varje år. När man svänger upp längs den stora allén av träd och parkera bilen på åkern känner jag riktigt hur det pirrar till i mig av lycka. Den gemytliga stämningen, de vackra tingen och dofterna från alla vackra blommor. Har man möjligheten att åka dit rekommenderar jag det varmt!!!


Att åka därifrån utan ett underbart fång av vackra bondpioner är näst intill omöjligt ;)

I år är mässan den 20-22 maj och för mig är det en underbar njutning att åka dit. Kika in på deras sida så hittar du information och vägbeskrivning http://www.ledreborglivsstil.dk/

Njut av kvällen!
Många kramar

3 kommentarer:

Våga njut av livet för att du kan och vill sa...

Underbart.... dit vill jag nog åka tror jag...... Kan bli en skön vårutflykt...

Anna Ekberg sa...

Ja men absolut måste du det. Lovar att du kommer att älska stället ;)

Kramar

Liza sa...

Åh ser heelt underbart ut...!!

Tack för din kommenter hos mig! =)

Kram Liza