torsdag 20 januari 2011

Ordning i sovrummet...

Äntligen har mina söta kuddar från Ellos med fjärilarna på trillat ner i brevlådan. Tre kuddfodral låg i plastpåsen, två med fjärilar och en enfärgad. Hittade dem på deras outlet och de passar toppen.



Efter att sängborden målade om fick vi fixa lite nya kuddar som passade bättre. För som ni vet när man börjar ändra på en sak går det som en löpeld och man vill fixa till annat också.

Nu funderar jag på lite fina krokar bredvid sängen att hänga någon tavla och lykta på och så en korg till mina underbar inredningstidingar.


Enkla men fina väggkrokar från Louise interiör, en underbar webbutik.  


Nu ska jag pyssla vidare i mitt sovrum och fundera på hur det ska bli :)

Ha en skön kväll!
Kramar



Ps. Tack alla söta för era värmande ord och er omtanke i det jobbiga !! En blomma till alla er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina :)och så bra det passar med borden. Håller helt med man får lusta att ändra mycket när man börjar dra någonstans.

Hoppas du blir nöjd med krokarna.

kramar
Ida

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Super fina kuddar! Alltid lika härligt att shoppa på outlet ;)

Har ni någon mer hund?
Vi har ju vår Nenya kvar, tack och lov säger jag. Annars skulle det ha blivit ännu mer tomt.
På tal om tassande. Elvis hade en förmåga att släppa tassarna efter sig. En riktigt "slashas" :) Jag hör detta ljud.

Hoppas du får en fin helg! Ta hand om dig! Kramar från mig!