fredag 7 januari 2011

Tidningsförvaring...

Jag har kommit på att jag nog måste hitta något bra att förvara alla underbar inredningstidningar som jag har på mitt nattygsbord. Jag har så svårt att kasta dem, kan gärna titta om och om igen i dem och hittar man ett mysigt reportage vill man kika många gånger.

Jag har länge velat ha denna fina sommarväska från Tine K och såg på en sida att de hade tidningar i den nu på vintern och hösten. Men sen måste man ju ha tidningarna någonstans på sommaren också...

                                       
                            Sen hittade jag denna fina på Bloominghome, en mysig webbutik. 

Men jag gillar verkligen korgtanken och denna tanke, att hänga korgar på en krok skulle också funka om man hittade en lagom stor korg.

Här skulle man dessutom inte behöva ändra om inför sommaren och hade man hittat fler korgar av samma modell kunde man ha andra saker i den andra. Har ju en bra liten tom väg bredvid min säng.
När jag surfade runt hittade jag även denna underbar låda för alla små fina saker på Julias Vita Drömmar.
Dessutom är sakerna i den här lådan underbar. Denna skulle gärna fått stå framme här alltid :)

Får spana vidare efter fina korgar till mina tidningar.


Ha en mysig fredagskväll!
Många kramar

3 kommentarer:

Våga njut av livet för att du kan och vill sa...

Mitt problem har också varit , var jag ska göra med alla fina tidningar... så idag satt jag upp en hylla från Granit i zink....
Men det med korgar var ingen dum idé... kram och ha en skön fredagkväll

Anna Ekberg sa...

Hej vännen! :)

Ja men det låter ju toppen fint och vilken bra idé. Ska kika in på Granit och kolla på deras hemsida, sen får det nog bli en sväng ner i stan :)
Ja korgarna är superfina men vet inte riktigt vart jag ska hitta dem. Väskan bara älskar jag men den verkar vara slut överallt, så det får kanske rent av bli en sväng till Danmark.;)
Har du börjat på nya jobbet? Känns konstigt att du inte är kvar hos oss!

Kramar

Våga njut av livet för att du kan och vill sa...

Hej
Jag börjar på måndag på mitt nya, visst det känns konstigt men på samma gång känns det så rätt....
Tur att din blogg o facebook finns så kontakten finns där.....

Kram på dig vännen