måndag 14 februari 2011

Mitt hjärta, du som vet...


Han som vet hur man ska få mig att le,
han som lyssnar,
han som tittar,
han som ser.
Han som skrattar han som ler, 
han som torkar tåren.
Han är med mig och jag älskar dig!

Mitt hjärta, du som vet och känner mig så väl!

                                                           


                                                          
Den underbart vackra buketten kommer från Jeanette och Blomsterkompaniet. Både min man och Jeanette vet precis vilka blommor som är mina favoriter :). De vita syrenerna är så vackra och likaså de vita rosorna och ranunklerna. Pricken över i är det lilla zinkhjärtat med pärlan. Underbart vacker!


Ha en fin kväll och ta hand om er!
Varma kramar                                       

7 kommentarer:

Liza sa...

Underbar bukett!

Ha en fin kväll!

Kram Liza

Våga njut av livet för att du kan och vill sa...

Vilken underbar bukett.... och romantisk man du har... ; ) Kram på alla hjärtans dag

Mitt Lantliv sa...

Vilken fin dikt och blommorna var ju helt underbara, vilken snäll man du har :)

Ha det bra!

Kram Sophie

Hem och Harmoni Marie sa...

Ljuvligt vacker bukett!

Önskar dig en mysig ♥ kväll!
Kram Marie

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin bukett
Ha en bra kväll

Anna Ekberg sa...

Tack söta ni :) Ja visst är de ljuvliga, härligt med vackra blommor och av den man älskar :)

Önskar alla er en underbar kväll!!

Kramar
Anna
<3

Anonym sa...

Så fint du skriver, jag får en tår i ögat - ni förtjänar varandra! Kram Jea