söndag 27 februari 2011

En god och inspirerande bok...

Idag skulle jag behöva ligga i en sådan här och hämta energi och lata mig. Känna värmen och inte den här kalla vinden som viner utanför husknuten. 




 Några vackra kuddar från Green Gate....










 ett glas  kall lemonad...












 och en god och inspirerande bok!











Min mamma hade igår köpt en bok på bokrean som var underbart vacker att titta i och hämta inspiration. Det var "Inred och Dekorera ljust och lantligt" av Anna Örnberg. I boken fanns många vackra hem och även en del tips på hur man kan förändra och fixa till på ett enkelt sätt.



Ha en underbart härlig söndag!
kramar

5 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Ser härligt ut... längtar så jag nästan spricker efter våren...

Kram Marie

Anonym sa...

Men oj så härligt det ser ut :) Hade gärna tagit det lugnt i den hängmattan :)


Kramar
Ida

Maria - Villa Krutbruket sa...

Den boken är ju ljuvlig! Har den också..

Ha en fin måndag! Kramar Maria

Helena sa...

Hej!
Den boken har jag med, blir glad av alla inspirerande och ljuvliga bilder i den!
Fin blogg du har!
Kram Helena

Vit dröm sa...

Har också den boken och jag tröttnar aldrig...
Ha en fortsatt skön måndag!
Kramar Anna